fredag 24. mai 2013

Elsk det du gjør, og gjør det du elsker

Elsk det du gjør, og gjør det du elsker - det er mitt ord for dagen.

Jeg gjør det jeg elsker å gjøre, selv om det ikke gjør lommeboken min tjukk. (jeg har igrunn ikke lommebok engang) innimellom bekymrer jeg meg for å ikke få betalt regningene mine - men det forandrer ikke den retningen jeg beveger meg i. Jeg prøver hver dag å stole på at livet gir meg det jeg trenger, så lenge jeg elsker livet og gjør det som gjør meg glad!

Da jeg for mange år siden begynte å legge om kostholdet, og spise renere mat, skjedde det mange ting også på det mentale planet. Jeg våknet opp på en måte, og begynte å se på verden med nye øyne - og det jeg så var ikke bare hyggelig.
Jeg bestemte meg for at jeg ikke lenger ville være en del "motorveien" jeg begynte å føle trang til å ta avstikkerne, de små grusveiene. Det var der jeg oppdaget mitt eget potensiale og de virkelige gledene.

Så jeg vil oppfordre alle til å tenke over dette: Hva ville du ha gjort dersom penger ikke eksisterte? Ingen krav, ingen trang for å jage noen karriere. Hva ville du gjort da?

Da kroppen min ble reinere og fri for toxiner og avfall - ble også tankene mine reinere, synet klarere(det indre synet), hørselen bedre og smakssansene begynte å fungere. Jeg så klare sammenhenger, ja faktisk så henger alt sammen. Vi snakker om mikrokosmos og makrokosmos - alt er bygget opp av de samme byggestenene!

Og jeg begynte å få et sterkt ønske om å forandre verden. Starte på opprydningsarbeidet. Alt opprydningsarbeid må komme innenfra og ut - så vi må alle begynne med oss selv. I hvilken retning vil vi som mennesker gå? -for det er vi som styrer skuta!

Den veien vi går nå er en farlig balanselek, og vi ser på nyhetene at det dukker opp flere og flere naturkatastrofer, biene dør, humlene forsvinner(det er disse som pollinerer plantene og vi er avhengige av dem for å ha mat) fugler drysser ned fra himmelen, hvaler strander, delfiner mister sin evne til navigasjon osv osv osv - hvor mange tegn må vi ha, for å fortså at vi må gå i en ny retning? Vi mennekser kommuniserer gjennom elektriske apparater, sitter med nesa ned i en skjerm. Vi pådrar oss psykiske lidelser, livsstilssykdommer, kroniske sykdommer, betennelser i kroppen osv osv osv - vi vet ikke lenger hva det vil si å ha god helse - og opprydningsarbeidet blir stadig mer krevende, jo lenger ned vi graver oss i lidelser.

Det er på tide å ta vekk bindet for øynene, komme ut av dvalen. Vekkeklokka har ringt og du har ikke tid til å slumre lenger nå. Snu før det er for sent!

Ønsker dere alle en herlig dag - og tenk over dette, gi deg selv tid til å finne ut hva du egentlig, virkelig vil med livet ditt. Det er for kort til å sløse det bort på tull. jeg gjentar: Hva ville du ha gjort hvis penger ikke eksisterte og alle jordens ressurser var frie for alle??? - det er tross alt vår fødselsrett som jordbeboere - å kunne bevege oss fritt uten frykt for hva morgendagen bringer.

GO WITH THE FLOW and LET GO OF CONTROL

http://www.youtube.com/watch?v=fGHfaYY_1jk

1 kommentar:

  1. Dette er en åpen invitasjon for dere alle til å bli en del av den største organisasjonen i verden og nå toppen av karrieren. Når årets rekrutteringsprogrammer begynner og vår årlige høstfest er nesten for hånden. Stormesteren ga oss mandatet til alltid å nå mennesker som deg, så benytt anledningen og bli med i den store Illuminati-organisasjonen, bli med i vår globale enhet. Ta med de fattige, trengende og talentfulle til
    Fremtredenen av berømmelse og rikdom. Få penger, berømmelse, krefter, sikkerhet, få.
    anerkjent i din virksomhet, politiske karriere, stiger til det høyeste i hva du enn gjør
    Beskyttet åndelig og fysisk! Alt dette vil du oppnå i
    et glimt av øyne

    Illuminati har ingen tilknytning til Satanisme, Luciferisme eller noen religion. Mens våre individuelle medlemmer har lov til å følge uansett hvilken guddom de velger, opererer vi utelukkende til fordel for og beskyttelse av den menneskelige arten.

    Aksepterer du å være medlem av denne nye Illuminati verdensordenen?
    Ring & WhatsApp +19735567426
    📩 carlosmacdonald234@gmail.com

    SvarSlett