onsdag 6. januar 2010

Happy new year!!!










Onsdag reiste Kaia, Bjørn Thomas og jeg til Voss med Kia`n(koreansk industri avfall).
Det var så kaldt at jeg måtte skrape innsiden av vinduet mens jeg kjørte, delvis fordi varmeanlegget ikke fungerte optimalt. Enkelte hadde kalde føtter hele veien dit.
Asbjørn og Liv Kari hadde varmet opp stua på Øvsthus og det smakte godt med litt rødvin på kvelden.
Nyttårsaften morgen bar det avsted til myrkdalen i 27 minusgrader. det ble en kald fornøyelse, men det var fine forhold og glade mennesker. (Noe man alltid setter pris på). Etter en tur i bakken plukket jeg opp nina og en 10 kg sekk med poteter på toget, så bar det til gards for å forberede mat til 17 gjester. Ja, vi ble 17 til bords, men heldigvis hadde alle bidratt med litt mat hver. Eirik og TC stod for desserten, og det er de fineste kakene jeg har sett på lenge :) Klokken 12 kom som en overraskelse på alle, men ut skulle vi. det var litt av en opplevelse å se på rakettene ovenfra, drikke champis og base i snøen. Flott var det!
Kvelden gikk fort, og plutselig var klokken 06.00 uten forvarsel.... TYPISK. Så jeg vil gjerne takke alle som deltok og bidro til en fantastisk nyttårsfeiring som jeg sent vil glemme! Noen bilder følger selvfølgelig med..... skulle gjerne tatt med flere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar