onsdag 6. januar 2010

Chamonix!











Kom til chamonix søndag kveld, Ane var grei og plukket meg opp på flyplassen! Dagen etter våknet jeg opp til snøvær og kom meg kjapt opp i Grands Montets (naboen). Der møtte jeg Baptiste, som dro meg med på en fantastisk puddertur!
Siden ble jeg med Alex å kjøre en renne ovenfor huset vårt, med en ganske så ruskete inngang. (måtte holde meg fast i trær for så å slippe meg utfor!)
Det ble Grands Montets dagen etter og. hooket opp med Tove utpå dagen og fikk noen fine turer. Ja, kjenner det jo sånn passelig i beina - mange høydemeter å forsere. På kvelden spiste vi sushi på Munchie, og begge var like skuffet da det var tomt. Tror vi kunne klart dobbel porsjon - så godt var det. (Creds til David - kokken)
I dag var jeg med Tove til Flegere, der vi har lekt oss rundt og hoppet småklipper og famlet oss frem nærmest i blinde i tåkehavet. Må legge til at det var knallblå, skyfri himmel på toppen! Kjenner at jeg er veldig begeistret for å være her og det er MYE å utforske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar