torsdag 26. november 2009

Drammen skate (yes Pål, her kommer bloggen!)

Ble med pål, stian og Doff til Drammen for å skate i går! Jeg ble plantet bak i kassebilen sammen med diverse gressklippere og en spark, og fikk meg en deilig liten powernap på vei inn. Det var et støynivå uten like i den hallen, men ørene ble fort bedøvet og da tenkte man ikke mer på det. Jeg startet i minirampen, som var betraktelig mye mindre enn de franske metall gigantene. Det var dødskult, og jeg satte rock`n roll flere ganger! Siden prøvde jeg å pumpe litt i verten, det var luftig, og lårene mine fikk smake litt på lactid acid, noe de ikke har gjort på en stund. Jeg vurderte å droppe, og pratet til meg litt viten oppå toppen. Etter en stund tok jeg til fornuft, og forstod at det kunne være smart å ha litt beskyttelse første gang. Men det sier jeg dere... den SKAL droppes! Jeg tok meg en tur rundt i lokalet, egentlig på utkikk etter pål, stian og doff, som jeg ikke fant. Men det jeg fant var SÅ mye fetere, nemlig bowlen. Det hadde jeg ikke prøvd før, så jeg stod lenge og obseverte gutta. Til slutt var det en som hadde observert at jeg stod og observerte, som fikk pushet meg utfor. DET VAR IKKE så lett som jeg trodde, og begrepet tyngdeoverføring ble tatt til nye høyder. Absolutt gøy, men her trengs det trening. Ja. tilslutt, ganske sliten og svett måtte jeg prøve meg litt i streeten. Det er jo definitivt ikke min gren, men hvorfor ikke starte - i en alder av 27?????? Må ærlig innrømme at ollie stillestående fikser jeg, men med fart blir en helt annen sak.... så der er jeg!
På vei hjem skulle gutta innom å spise kebabbbbb - den var visst litt i sterkeste laget for enkelte! Da vi stod utenfor bilen, kom onkel politi forbi og lurte på om vi hadde tenkt oss inn i den bilen alle fire. For i tilfelle ville de gjerne forhindre et lovbrudd :)
Vel vel, det ble en liten omvei for å ro oss ut av situasjonen, men hjem kom vi oss i hvertfall, alle mann! Skating er fett !!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar