onsdag 4. mars 2009

Status er som følger. Endte på 3. plass i squaw, så jeg har fått wildcard til å kjøre Tignes i Frankrike, noe jeg selvfølgelig er super glad for. Problemet er at flyet mitt går hjem på søndag, og jeg må være på plass i Tignes på lørdag. Holder på å prøve å booke om billett og diverse, noe som ikke er så lett, ettersom vi ligger 9 timer etter her. Sitter og venter på mail.....

Mamma blir 50 år på lørdag, så da skal jeg være hjemme i norge igjen, det er i hvertfall helt sikkert.

Leide oss en bil i går, så greide jeg å sette den fast i gårdsplassen. Jeg lot lyset stå på og nøklene i tenningen da jeg gikk ut for å måke den løs... så plutselig låste bilen seg automatisk, og jeg stod parkert midt i gårdsplassen og halvveis ut i veien. Måtte ringe en redningsbil, midt på natten, for folk her skulle jo på jobb tidlig. det var IKKE så veldig gøy. Det har dumpet sikkert en meter her de to siste dagene.. noe som er vel og bra, men en av karene i redningspatruljen i squaw omkom i går i et skred. Dermed tok vi det veldig pent på fjellet i dag. Ikke noe eksponert kjøring, men fikk droppet en solid klippe i hvertfall!

Vet ikke helt hva som skjer de kommende dagene, men jeg gleder meg ikke til jet lag.

Gleder meg derimot veldig veldig til norsk mat (fisk) og norsk språk. Er dritt lei av å prate engelsk. haha.

Savner dere alle hjemme, selv om det er litt av et eventyr å være med på worldtouren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar