søndag 1. mars 2009

Da er sirkuset endelig i gang. Har gledet meg til å kjøre konkurranse igjen. 1. konkurransedag ble holdt på fredag. Det kom litt som et sjokk, for jeg hadde ikke kjørt brett på over en uke, og tenkte jeg skulle få et par dager å varme opp på.
Det ble silverado i stedet for tramface, en litt kortere og ikke fullt så bratt face, men mange muligheter. Det var ekstremt vanskelig å bedømme størrelsen på klippene, så da jeg endelig hadde valgt ut en passende linje (trodde jeg), endte det med at jeg ble superskuffet. Jeg fikk altfor lite luft på første hoppet, klippe nr 1 var mye mindre enn jeg hadde trodd og klippe nr 2 i samme kategori. Jeg holdt meg på beina, men følte at jeg kjørte en altfor lett linje.
Endte på 3. plass, og det er jeg selvfølgelig ikke misfornøyd med, skulle bare ønske jeg hadde vært mer fornøyd med innsatsen!

I går hadde vi en fridag, kom litt seint igang så da jeg endelig fikk brettet mitt, ble det bare krusing i parken og halfpipe. Det var en veldig bra dag. DIGGER pipe!
På kvelden var det middag og fest, konsert. gratis drikke og sokkelest VIP!

I dag regner og snør det. har vært noen turer i bakken, men dro tidlig tilbake fordi nesten igen heiser var åpne. Det skal visst snø 2,5 meter de nærmeste dagene, så det spørs om det blir noen konkurransedag 2. HÅper det!

Er ganske lei av øl og orker ikke tanken på mexicanfood. Det er stort sett det det går i!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar