tirsdag 24. februar 2009

Dah er vi på plass i San Francisco endelig. Har gledet meg til å komme hit for å surfe og sjekke bylivet!
Vi er stasjonert hos en kompis av Nina - Haaken, som studerer her. Det er ganske vanskelig å forstå hvordan man skal komme seg rundt, så vi har gitt opp nesten, og bare hopper på busser og t-baner, muni, bart og det som er.... dessuten velger vi bare omveier når vi går.
Surf i dag var gøy. Bølgene var 2 meter høye, jeg leide et mini mal brett og sleit veldig med å komme meg ut. Men når jeg først kom meg ut, fikk jeg jaggu noen bra bølger og!
Ville så veldig gjerne ha en ordentlig middag i dag, men det endte opp med mexitexi i dag og... mamma: Hold laksen klar til jeg kommer hjem!
Før jeg endelig fikk somlet meg til å leie et brett, loket vi rundt i en antikvitetsbutikk i over en time, det var nesten så jeg ville sende hele butikken på en båt hjem, så gikk vi inn i et turistkontor ved siden av, og dumpet borti en gal dame som må ha trodd vi skulle være her et år.... så mye ville hun vi skulle se og oppleve. Men vi drar jo i morra.... Håper vi rekker å få med oss Alcatraz før vi drar. DEHt har jeg lyst til å se.......

Nå verker hele kroppen etter trasking, surfing, buldring, jogging...... osv.
Som vanlig står ikke en dag i mitt liv stille!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar