fredag 13. februar 2009




Lenge sidenjeg har blogget nå. Siden sist har det skjedd mye. Martine tok korsbåndet den ene dagen vi var i Squaw, etter at jeg pushet henne utfor en klippe... hun kom seg endelig hjem i dag. Jeg og Nina var 3 dager i Mammoth med Matt, og fikk kjørt endel bratte linjer. Hooket opp med Steve som vi møtte i Russland, som viste oss rundt. Fjellet ble rekordfort oppkjørt, det er det sykeste jeg har sett... Dagen etter lånte jeg meg et par Line ski, de var fantastisk morsomme å leke med. Vi kjørte en del park og lekte oss rundt i terrenget. Fikk med oss en liten fest og konsert, og hadde the time of our lives.... !
Tilbake i Tahoe onsdag kveld, det hadde dumpet et par feet, og Heidi, Nina, Justin og jeg cruiset rundt i deilig og lett pudder, med steinete underlag hle torsdag. Foten min er klumpete og betent, og brettet mitt er fullstendig harvet opp, men gøy hadde vi det lell.
I dag, fredag tok vi alle tre en dag off. Jeg og Heidi hadde en runde på kafe og jeg prøvde ulike boots. Har sittet og spilt trommer i et par timer, mens de andre var avgårde på buldring og kveldkjøring, spilt et par runder biljard for meg selv, og nå skal vi visst en tur downtown Truckee!
Big powderday coming up tomorrow - see ya :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar