tirsdag 17. februar 2009


I dag er det tirsdag, og jeg sitter hjemme i huset og ser på at det dumper ned utenfor. Venter på tlf fra legen. Har nemlig fått en betennelse i foten, noe som har gjort det vanskelig å kjøre brett de siste dagene. Tenker kjøringen min har vært redusert med 20% i det siste, og på lørdag måtte jeg gå ned den siste biten, fordi jeg ikke greide å kjøre ned.

Planen min er derfor å reise i retning San Francisco for å surfe! Har fått låne meg en våtdrakt, og kanskje brett. Daphne, en dame jeg møtte, skulle hooke meg opp en en eller annen i San Francisco, som kunne vise meg de ulike surfespotene, så da mangler jeg egentlig bare en bil og litt anti biotica før jeg er good to go!

Matt, en av de vi bor hos ville gjerne ned å surfe på mandag, men jeg vet ikke helt hva Nina bestemmer seg for. Det har kommet ca en meter med snø her de siste dagene, så jeg ville definitivt blitt her.

Heidi dro hjem til New Zealand søndag morgen, etter en interessant fest lørdag. Kjipt at vi er en mindre i gjengen. Til helgen er det dew tour i Northstar. kan bli spennende å få med seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar