mandag 2. februar 2009

Hvordan det er aa reise med Nina

Sondag morgen, jeg og pappa dro hjemmefra klokken 04.00 med en thermos kaffe! Kom paa flyplassen og der var jo ikke Nina. Trodde man matte mote to timer for, men hun kom da slendtrende i sju-tiden (heldigvis). Pappa skulle ta ut noen dollar for meg, siden bade visakortet og mastercardet er ute av drift. Fin mate a starte ferien pa! Ingen banker fungerte, sa det endte med norske kroner, som jeg siden fikk vekslet til dollar!
Sov hele flyturen til London, blir jo helt funky av aa reise saa mye. Da vi skulle sjekke inn paa flyet til LA, motte vi paa forste problem. Vi hadde ikke adressen til stedet vi skulle bo i Tahoe. Nina provde aa ringe, men det er nok et faatalls personer som gidder aa ta tlf midt paa natten. Jaja, de ordnet det paa en eller annen mate, etter mye om og men, men det resulterte i at vi matte spurte til gaten. Hadde melkesyre opp til orene.......
Sovnet nesten med en gang jeg satte meg i setet,... og registrerte sa vidt at flyet ikke lettet. Stod der i vel en time, for det var noe galt med motoren.... - betryggende!
Kom oss i lufta, og turen gikk greit, helt til vi skulle plukke opp baggasjen var i LA, for den var jo ikke der.... vi stakk videre og fikk beskjed om aa melde fra i Reno. et bittelite fly, med skrikende unger var ikke det jeg trengte akkurat der. f;lte meg overtrott og nesten litt full, uten en drape alkohol. Kom oss av siste fly, Baggasjen var kommer ikke for i morgen. Ble plukket opp av Justin p[ flyplassen, med beskjed om at de hadde en liten fest hjemme pa grunn av superbowl. Yess eller no, ville bare sove... De gikk heldigvis tidlig de gjestene, og vi slo amerikanerne i biljard to ganger pa rad. zzzzzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar