lørdag 31. januar 2009

De siste dagene











Tirsdag: På tide å komme seg i bakken igjen. Var tungt skydekke og det regnet og snødde litt mot toppen. Kjørte noen turer i skogen før lunsj, så fant vi ut at vi skulle bytte ski og brett. Tonje fikk mine boots og jeg hennes ski og støvler, Nina fikk ski og støvler av Henrik og han fikk presset på seg ninas boots og mitt brett. Kjørte en del turer i løypa, og en tur i skogen. Alt i alt en morsom dag. Da vi kom til hotellet sa Julia: Nina is in big trouble - passport. Jeg tenkte mitt, og det oppstod en litt kjip situasjon. Litt trøbbel med politi og en eller annen bot. Julia ville tydeligvis ha oss ut av hotellet for å unngå mer trøbbel, men vi fikk i allefall bli til dagen etter. Veronika sa at det gikk an å få til en falsk registrering, og at det ikke skulle bli noe problem. Merket på Nina at hun var litt nervøs for dette.








Onsdag: Strålende vær, Jeg og nina tok heisen helt til toppen. Det var visst ikke lov uten guide, så vi kom oss kjapt ned derfra. Ikke så lurt med mer trøbbel :)




Tonje ble hjemme denne dagen, så vi kjørte rundt med Joakim, litt overalt. Haiket litt her og der, og kjørte meg litt fast i en deilig terrengfelle. Snøen var tung nedover, og selvføglelig best på toppen, der vi ikke fikk være uten guide, og vi gadd ikke leie en heller, for da måtte vi helt ned til bunn og hadde mistet en time på ski.




Etter bakken ble vi jentene med Veronika i svømmehallen, punkterte på veien. Jentene skiftet hjul,-jadda. I svømmehallen svømte jeg stadig forbi alkoholiserte menn - nice :)




Spiste på Trikoni senere - helt utsultet. Begynner å bli lei av dette landet og gleder meg til å komme hjem. Nina har fått den falske registreringen sin, så da er det bare å håpe på å komme seg ut av landet.








Torsdag: Lunken dag. Nina var dårlig, så jeg dro på ski aleine. kjørte noen timer feil vei. Har vondt i beina og tok en taxi tilbake tidligere. Hang og slang på Trikoni og fikk endelig litt internett!




Trente litt på det hotte treningsutstyret på hotellet og tok tidlig kveld.








Fredag: Hjem, vi skal hjem! Dro fra hotellet klokken 10. Fikk en fin CD med russisk musikk av taxisjåføren, ble stoppet av politiet.... bla bla bla. kom oss gjennom x antall passkontroller. Etter altfor mange timer, kom de to mugne jentene seg endelig ut av Moskva (Yeah), og vel hjem til mor og far.....








Stay tuned for more adventure and thanks for following!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar