onsdag 23. januar 2013

Hei!

Bloggen min er under omkonstruering!
Jeg skal til å starte opp min egen virksomhet som skal hete DrømmeHagen - derfor har jeg byttet navn nå!
Dette begynte i utgangspunktet som en snowboardblog, eller et sted der jeg skrev om mine opplevelser. Etterhvert som årene gikk, ble opplevelsene og eventyrene mine mer og mer en reise i det indre - en oppdagelsesferd rett og slett!
Jeg synes det er så utrolig spennende å oppdage det indre, og hvordan det spegles i det ytre, men det er også en farlig balansegang å gå gjennom hele denne reisen uten en veileder, slik som jeg har gjort. Selvsagt har jeg hatt mennesker rundt meg som har hentet meg inn når jeg har vippet over til feil side - men jeg tror det er viktig å ha en slags reiseleder når man starter denne prosessen!

Jeg er nå klar for å manifestere min egen Drømmehage, ved å tilby hjelp til deg som er klar for å begynne på din indre reise. Til deg som ønsker å gjenoppdage deg selv og som ønsker å ta steget ut av en tilværelse med bekymringer, krav, regninger, fysiske smerter, kroniske sykdommer, angst og depresjoner.
Vi er født inn i en verden av illusjoner - nå er det på tide at sceneteppet trekkes vekk.

Velkommen til sannheten - sannheten skal sette deg fri!

Men husk, som Ibsen sa: Tar du livsløgnen fra et menneske, tar du lykken i samme slengen.
Ja, det kan nemlig gjøre vondt å se sannheten med egne øyne, eller rettere sagt "møte seg selv i døra".

Men skal menneskeheten overleve som sivilisasjon og skal vår moder jord overleve de skadene vi har påført henne - så må vi alle begynne med oss selv. Og det hele begynner med å la seg bli ledet av hjertet. Ikke hodet og tankene. For der blir vi lurt gang på gang på gang!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar