mandag 26. september 2011

Ligger vi til heving?

De siste dagene har jeg hatt en merkelig følelse i kroppen. Jeg er helt avslappet og rolig, med masse energi og livsglede. Trøtt, men våken på samme tid. Ikke lyst til å sove, bare være. Eksistere i et rolig, bedagelig tempo. Gjøre ting uten å måtte rekke noe. Har også  merket at jeg har et slags trykk i hodet. ikke hodepine, bare et konstant trykk. En merkelig stillhet ligger i lufta. Akkurat som om alt i hele verden står stille og at bare vi beveger oss. det føles som å være inni en bakebolle med lokk, der vi ligger til heving, venter på å bli stekt. Eller ligger vi til heving for å forberede oss til neste level. Akkurat som i et dataspill??

Paralelle univers? Var på stølen til tanta og onkelen min i helgen. Skulle egentlig på sausesank, men grunnet tåke ble det blåbærplukking og fotografering i stedet. En tung tåke seig rundt oss hele dagen, og i mange timer bare var vi tilstede i naturen. Nesten uten å prate. (noe som ikke ligner meg.... )
Som perler på en snor.

Det er da man begynner å legge merke til ting rundt seg. Alle de små detaljene og finessene naturen innehar
                                        



Hvis jeg kunne velge en ny verden, en ny start. Ville den se omstrent slik ut. I allefall deler av den, og uten strømmaster. Jeg liker best landskap uten strømmaster!

1 kommentar:

  1. Hei, så fin blogg du har. Jeg bare lurer på om du surfer mye, siden du var i portugal. hvor lenge har du surfet? hvor lærte du det?

    SvarSlett