onsdag 20. juli 2011

Do YOU have the licence to chill? (Slottsfjell, Kastell, Grooooveyard) Tjueelleve

Slottsfjellfestivalen fyrte løs den 14. juli 2011. Jeg var på plass med det beste crewet i verden - www.laidback.no med licence to chill. En liten campingvogn stasjonert på toppen av "fjellet" og selveste laidbackbussen nede på kastellnatt. Med sovemaska godt plassert på hodet, et par på beina og armen, vorspiel hos pappa og aud med smoothie og vin samt litt mat i skrotten, ble dette kanskje den beste festivalopplevelsen jeg har hatt noensinne!

Dette bildet snakker for seg selv! Lys og lyd satt som det skulle. Plassen foran kongescenen var pakket med folk. Meg selv på plass, svært fokusert på glede - ikke så opptatt av hvem som spilte, men heller de gode øyeblikkene både visuelt og auditivt!

Inni campingvogna på toppen av fjellet. Folk på utsiden så ikke engang stresset ut. Bare kjærleik og gladom all over the place!

Chillspot without the licence to play - but still chill.

Man kan jo undre seg over hvorfor ikke Ila auto fikk en større scene, og hvorfor i all verden jeg ikke har hørt dette bandet før! Fullstendig fett, rett og slett!

Så dukket sola opp og løftet festivalen til nye høyder....

The man behind the plan - storkoser seg. Ingen chiller bedre enn han :) En ekte livsnyter!

ChillBill-bandet - en utrolig herlig gjeng, jeg har storkost meg sammen med hele helgen!

Kaia og Kasper dukket opp senere på kvelden. Ikke for å bryte hyggen, men for å fortelle at det er på tide å få med seg flere festlige opplevelser!

Inne på gjesteområdet fant vi et koselig tre med kosedyr. Katrine kunne ikke dy seg, og måtte bort å klemme litt!

90% av bildene på dataen min er bilder som dette. Jeg synes det er magisk når himmelen får det rosaskjæret. Jeg blir rett og slett glad. Så glad at det ikke kan beskrives med ord i grunn!

Hagen-kusinene koser seg på konsert med en litt voldsom Nick Cave.

Ila auto fikk licence to chill. Og hjertets cred fra meg!

Sun going down. Rett over det stedet jeg vokste opp!

Men.... for livets glade gutter går solen aldri ned, går solen ned, solen ned, solen aldri ned! Tjohoi


En god soldat sover når han kan....

Ehm.... Narkolepsi?

Hva i all verden foregår her???

Plutselig hang det en dame i et tau ned fra taket på kastellnatt. Hun var Sterk, grasiøs, talentfull og HELT RÅ! Kunne ønske jeg kunne gjøre det der!

hva kan man ikke bruke en sovemaske til???

Møtte Chris og Faia på Grooveyard. En elektronisk parallellfestival til Slottsfjell. Synd jeg ikke fikk mer tid der inne. Det var sinnsykt fett!

Men så skjedde det store. Jeg ringte brodern etter at kastellnatt var slutt lørdag kveld. Han skulle ha nach hjemme hos seg. Jeg dro med meg en liten gjeng bort i det de var i ferd med å bære inn lydanlegg.. Plutselig var stua full av folk jeg i grunn ikke har sett før. Masse Dj`er og annet folkeslag. Så dundret musikken løs, og det var akkurat som om det var en ny fest som begynte. Jeg danset helt til klokken ble 08.30 på morgenen. Da var jeg totalt utmattet. overkroppen hang over beina, og det var på tide å komme seg hjem!

Chris, the host... his parties are legendary!

Takk til pappa og aud som hoster de beste slottsfjellvorspiela. Og ekstra takk til pappa som insisterte på å syle sykkelen min rein før festivalstart! Kan jo ikke sykle rundt i Tønsberg by med gjørme på sykkelen!

Her er en liten videosnutt fra grooveyardnachspielet. Sjekk ut den langhåra hippien på slutten av filmen. Sier bare en ting: GLAD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar