onsdag 20. juli 2011

Chickenleg shred på Fonna 2011

Jentehygge og hundekos!

Leika in the air!

Øydis

Marta imponerte meg stort! Denne dama eier et brettalent - det er helt sikkert!

Meg

Marta 360

Marta og Øydis

Fonnalife

Et mylder av kids og andre. Jeg lar meg stadig imponere av det høye nivået i parken. Jeg angrer ikke på at jeg selv valgte fjellet og pudderet, men jeg bare sier dette; neste år blir det park!

Kidscampen myldret av kids såklart. Men jeg har aldri sett så mange trampoliner på samme sted, med så høy drapåfaktor og så mye energi. Hva er det kidsa forer seg med nå om dagen?? Og hvordan ble de så gode i så ung alder? Som sagt; Jeg lar meg imponere....og rive med! Jeg digger denne lekeplassen! Folgefonna forever :-D

Skatesessions

Slacklinesessions

And another skatesession! Let the kids guide you. They know it!

Haircutsessoins. Stikk innom Øydis i Hemsedal. Ho klipper gjerne håret ditt etter et par glass vin! Den stilen kan  jeg like :)

Girlcamp! Utrolig trivelig å bli kjent med dere damer! Håper vi kan få til flere shreds i fremtiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar