onsdag 11. november 2009

Training day!




På mandag fikk jeg æren av å trene Sem-kidsa i turn. Det var nettopp i denne idrettsforeningen jeg startet min turnkarriere, 5 år gammel. Egentlig var jeg for ung til å bli med på det partiet pappa var trener for den gangen, men jeg greide å tvinge meg med.
Ting har forandret seg en del på 22 år. Utstyret er betraktelig mer avansert og ungdommen mindre disiplinert - men gøy var det! På bildet ser dere en air track. Altså en tumblingbane som kontinuerlig fylles med luft av en kompressor. Dette gir samme effekt som et hoppeslott, nemlig meget god sprett og muligheter for å gjøre spektakulære triks og luftige svev!
På tirsdag dro jeg en tur inn til O-town, for å hente Dakine stash på seasport! Deilig ullundertøy (som anbefales!) softshelljakke og flere reisebagger på hjul. Etter dette møtte jeg Kaia, så kom AC og Asbjørn og plukket oss opp og vi dro sammen til klatreverket for en kveldsøkt. Jeg hadde ikke klatret på år og dag, grunnet skader, så jeg fant ut at det var lurt å begynne litt rolig. Etterhvert fant jeg ut at teknikken fremdeles sitter og avsluttet med 5+. Ikke helt der jeg engang var, men tilferdsstillende nok!
Litt buldring på slutten gjorde susen for underarmene, og en glad jente kjørte hjem fra Oslo klokken 23.00 den kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar