fredag 14. august 2009

CHamonix - here I come

Etter en sommer med mye jobbing, både på voss og fonna, er det igjen klart for nye eventyr. Garasjen til pappa er for øyeblikket fylt opp med stasj, og turen går til Chamonix. Planen er å være der et år, for å studere, kjøre snowboard, klatre, skate og forhåpentligvis blir det en roadtrip nedover mot Biaritz for å surfe.
Jeg fikk svar på MR for en uke siden, på skaden jeg pådro meg rett før påske. Ruptur i Labrum en eller annen cyste og litt betennelsesaktivitet i skulder. Jaja, rekker ikke å få gjort noe med det nå. Det burde sannsynligvis vært operert for flere mnd siden, så det får bare stå til, til jeg får sjekket det opp nærmere!

Vi skal kjøre Ane sin bil nedover, og jeg gleder meg til synet av snart - verdens fulleste bil. Planen er nemlig å få plass til trampolina mi og :) Trampoline, 6 snowboard, trampolinebrett, skateboard, surfebrett, klatreutstyr, rulleskøyter, sykkel and you name it!

Ha en fortsatt god sommer! Bilder fra tur(ne) (d) kommer senere, når ny pc og internett er på plass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar