søndag 4. mars 2012

Klare visjoner...

Egentlig skal vi bare følge naturens gang. Hva det måtte innebære, må du tenke ut selv.
Egentlig er vi bare energi, synergi og harmoni.

Vi skal bare leve, være, eksistere - i ro og harmoni. Som en del av naturen.
Vi er alle like mye verdt, fordi vi har forskjellige funksjoner. Vi må godta og akseptere alle disse funksjonene, for vi kan ikke leve uten hverandre. Vi er et levende kjemisett. Hvis jeg er hydrogen er du oksygen og sammen blir vi vann.... og kan utrette utrolige ting - sammen. men hver for oss??? ikke fullt så mye.

Hvis jeg er som ilden og du er som vinden, så hjelper du meg til å spre mine vinger. Til å formidle mitt budskap, med ildens skarpe tunge. Hvis du er en plante, og jeg er vannet, så hjelper jeg deg til å vokse. (sammen med solen, for uten solen er vi ingenting...)

Hvis vi er som et vannkraftverk, så er noen vannet, en annen turbinen, en er generatoren, noen er magnetene - og tilslutt er det noen som manifesterer energien, som opprinnelig kom fra vannet. Vannet som falt med en stor kraft.

Det er faktisk ingen grenser for hva vi kan utrette SAMMEN, men hver for oss er vi ganske ufullstendige. Bli klar over din egen kraft, og finn din plass i kjemisettet. Teambuilding???? kanskje=?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar